Aandachtspunten VIP

  1. Je afspraak kan je verzetten tot de dag voorafgaand eraan. Dit kan per email, telefonisch of per Whatsapp-bericht.
  2. We doen niet aan het verzetten van je afspraak of teruggave van je betaling omdat je onverhoopt je afspraak hebt gemist.
  3. De genoemde standaardbehandelingen, prijzen en behandelduur gelden bij normale vervuiling. Twijfel je of jouw vervuiling "normaal" is? Rij dan even langs of stuur ons wat foto's via Whatsapp voordat je een afspraak maakt.
  4. We doen datgene, wat vermeld staat bij de behandeling. Staat iets er niet bij, ga er dan dus ook niet zomaar van uit dat we het toch wel doen.
  5. Als er iets moet gebeuren wat niet valt onder de standaardbehandelingen, kunnen we dat soms nog steeds doen, maar dan wel op basis van nacalculatie achteraf. Ook hier geldt weer, kom alsjeblieft even langs zodat we een en ander kunnen zien en je correct kunnen adviseren.
  6. Wij komen en kijken niet in de afsluitbare delen van je auto (denk bijvoorbeeld aan je handschoenenkastje en/of onder je middenarmsteun). Wil je deze ruimtes schoongemaakt hebben, maak dat dan duidelijk door ze leeg te ruimen en de auto met deze ruimtes geopend bij ons af te leveren.
  7. Kinderzitjes, verhogingen of andere zaken welke vast zitten halen wij niet los. Wij maken zoveel mogelijk schoon als dat we erbij kunnen. We kunnen ook onder de zitjes schoonmaken maar daarvoor moet je zelf het zitje losgemaakt hebben.
  8. We gooien in principe niets weg behalve datgene wat overduidelijk weggegooid moet worden. Denk hierbij aan lege blikjes of kauwgumwikkels in je middenportaal en/of bekerhouder. Wil je overige zaken weggegooid hebben, leg dat dan op de vloermatten.
  9. Wil je de opbergvakken in de deuren van je auto ook gereinigd hebben, maak ze dan leeg voordat je de auto bij ons aflevert.

Wellicht het belangrijkste van allemaal:

Wij doen wat we kunnen. We zouden het graag willen, maar ook wij hebben geen wondermiddel waarmee we beschadigde autobekleding van 15 jaar oud kunnen ontdoen van ingetrokken vlekken zonder de bekleding verder te beschadigen. Evenmin lukt het ons om een auto waar een jaar geen doekje door is gegaan en welke al die tijd onder een boom heeft gestaan, binnen 3 kwartier weer showroomklaar te hebben. Wees daarom alsjeblieft reëel in je verwachtingen :-) .

Vraag direct je waspas aan

Was altijd met korting!